El nou concepte de supermercat Organic Market és el resultat d'un projecte que neix a partir de l'anàlisi del producte i la creació d'escenaris expositius per a la venda de productes ecològics com fruita, verdura, carnisseria al tall, cosmètica natural, neteja, productes per nadons, ioga, així com una zona de cafeteria i fleca per degustació de la seva cuina biològica i menjar per emportar. Una acurada actuació sobre el local, la il·luminació i els materials utilitzats reforcen el concepte d' "orgànic i natural".
Actuacions
_ Anàlisi de famílies de productes segons caducitat i freqüència de compra per definir espais, distribució i recorregut.
_ Creació d'un espai no premium, integrant el concepte amb els elements arquitectònics existents de manera que convidin al client a passejar per la botiga.
_ Disseny de mobiliari modular per aconseguir espais d'exposició adaptable a les necessitats de venda.
_ Projecte d'il·luminació per obtenir una bona il·luminació i eficiència energètica.
_ Gestió de proveïdors.
_ Direcció d'obra i muntatges per assegurar la correcta implantació del concepte.
Implantacions
_ Implantacions realitzades ( 2015 ) : C/Ramón Turró i C/Pedró de la Creu, a Barcelona.
_ Implantacions en curs ( 2016 ) : C/Casanovas, C/Londres, Av Diagonal, Plça del Nord, a Barcelona.
Concepte/projecte d'interiorisme i desenvolupament > CREAPROJECTS
Gràfica > Lekuona Estudio
Superficie > 200 m2
Client > Tribuwoki
Ubicació > Barcelona
Publicacions del projecte > DiarioDESIGN