Concurs d'idees per al Grup Areas per un nou concepte de botiga de dolços i llaminadures per implantar al aeroports. Generar un nou ambient molt més divertit, que comuniqui i representi millor el món Candy és el principal objectiu del projecte de retail.
/ ESTAT ACTUAL.
Botigues amb un ambient molt blanc, fred, seriós, amb formes rectilínies i poc atractiu.Tiendas con un ambiente muy blanco. frio, serio, con formas rectas y poco llamativo.
/ IDEES. CONCEPTE.
Les paradetes de llaminadures dels mercats són l'orígen del concepte.
/LOOK&FEEL.
Dins d'un espai neutre, ordenat, cuidat i funcional, es crea un escenari i ambientació molt més alegre, divertida i plena de color que capta l'atenció de petits i grans.
/ SISTEMA DE COMUNICACIÓ.
Façana de comunicació de marca amb un accés singular com a reclam.
Conceptualització d'un sistema de comunicació de productes, Llicències, Campanyes i Marques.
/ SISTEMES D'EXPOSICIÓ.
Una combinació de sistema de cremalleres, carretons i gòndoles, adaptable a les necessitats de l'assortiment i de la venda, per a una exposició versàtil i funcional, permet des d'exposicions monomarca fins a llicències i campanyes. Moble de caixa singular amb producte d'impuls.